2018. szeptember 11., kedd

PUDINGOS RAKOTT PALACSINTA (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)



Hozzávalók:
50 dkg Mester palacsintapor
30 gr Orgran tojáspótló (ITT)  + kb 0,75 dl víz - jól kikeverve
3 ek olaj
2 ek édesítő (1:4)
1 l víz
+ 1 cs puncs puding édesítővel és 3 dl rizstejjel megfőzve
+ 1 cs vanília puding édesítővel és 3 dl rizstejjel megfőzve
+ 1 cs csokoládé puding édesítővel és 3 dl rizstejjel megfőzve

Elkészítés:
A lisztet egy nagy tálba tesszük, majd hozzáadjuk az édesítőt, elkeverjük, majd a víz felét , kikeverjük, majd hozzáadjuk a többi alapanyagot. Jó alaposan kikeverjük. Majd kisütjük (én kb 3-4 palacsintánként újra olajozom vékonyan a serpenyőt!)
Majd megfőzzük a pudingokat.
Ha meghűltek a pudingok, akkor megtöltjük a palacsintákat (én csokissal és puncsossal töltöttem, plusz rétegeztem a fennmaradt pudinggal és vaníliással öntöttem le a tetejét.)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése