2015. augusztus 13., csütörtök

SNICKERS 2. - PALEO VÁLTOZAT


Két évvel ezelőtt készült már nálam snickers csoki (Katt ide a receptért), de most újabbra vágytam, másképp!! 
Megláttam egy újságban egy snickers receptet, na ez volt az utolsó löket :D Már kezdtem is gyártani, természetesen saját verzióba!
Ezúttal paleo verzióba készült el, és mondhatom kenterbe veri az előzőt, bár az is eszméletlen finom volt!! Ezúttal is használtam a házi paleo lisztkeverékem, amiben eddig sosem csalódtam ;)
Mivel én mogyoró allergiás is vagyok, ezért az enyémbe nem került mogyoró, de így is valami eszméletlen finom!!!


Hozzávalók:
Kekszes rész:
15 dkg házi paleo lisztkeverék
2 dkg DW 1:4 édesítő
5 dkg olvasztott kókuszzsír / nem paleoba növényi margarin
1 db tojás
Töltelék:
3 dkg DW 1:4
10 dkg kókuszzsír / nem paleoba növényi margarin
25 dkg sós mogyoró (török)
5 dl kókuszkrém  - Alpro / mandulakrém
15 gr konjac liszt
Teteje :

Elkészítés:
A kekszes alap hozzávalóit alaposan összegyúrjuk, majd szilikon formába nyomkodjuk és kb 15 perc alatt megsütjük.
A krémhez a kókuszzsírt, édesítőt, és kókuszkrémet össze melegítjük, majd jöhet a konjakliszttel összekevert mogyoró, és sűrűre főzzük.
Majd ráöntjük az alapra, ezt hagyjuk jól lehűlni, össze állni, majd kivesszük a formából, felszeleteljük és házi csokiba forgatjuk.



Házi paleo lisztkeverékem:


És a csokik :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése