2016. június 18., szombat

CAKE SHAKE WITH ICE CREAM (GLUTÉN,TEJ,CUKOR,SZÓJAMENTES)


Már egy jó ideje szemeztem, hogy ilyet készítsek.. de én mindenképp fagyi alapot szeretem volna használni, és mivel tegnap készítettünk Annával Brownie-t (direkt, mert ebbe is bele szántam belőle), szóval már akkor tudtam, hogy ez ma elkészül. Nagyon egyszerű igazából, hisz csak turmixolni kell és kész.
Pontos adagokat nem adok, mert nem mértem, egy ilyen pohárkával készítettem, nekünk ez elég volt (hármunknak, mert Ferim ma nem volt itthon, dolgozik).
Szóval végy egy kis vegyes fagyasztott gyümölcsöt, végy egy kis cukormentes eper sorbitot, és tejmentes vanília fagyit, browniet, és paleo csokit (én Mester diavetikus csokit használtm - tejmentes és társai :D ).
Szóval, alulra tettem turmixolt fagyasztott gyümit, erre jött a vaníliás fagyiből, majd fagyasztott gyümi,brownie és vanília fagyi turmixolva, majd olvasztott csoki, és eper sorbet, majd eper sorbet és brownie turmixolva.. a tetejét meg díszítsd MINDEN JÓVAL !! :D
Egészségetekre :D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése