2016. június 1., szerda

MÉZES LAPOS SÜTI (GLUTÉN,TEJ,CUKOR,SZÓJAMENTES)


Van egy süti , amire már évek óta vágytam, de szó szerint.  Ez a mézes lapos süti volt, amit az én anyukám olyan sokszor készített. Nagyon egyszerű volt hisz lehetett készíen kapni ilyen lapokat, és csak pudinggal megtöltötte..
De eljött az én időm!! De még mennyire, és szó szerint full olyan lett mint az "igazi", amit anno anyum csinált..

Hozzávalók:
30 dkg Hadarik Rita mézes keksz lisztkeverék
7 dkg margarin
12 dkg mézpótló
2 ek édesítő (1:4)
1 db tojás
+ vanília puding

Elkészítés:
Az alapanyagokat alaposan kidolgozzuk, majd pihentetjük 40 percet.
Majd 4 egyenlő részre osztjuk, és egy tepsi segítségével "méretre" nyújtjuk.
Mindegyik lapot kb 10-15 perc alatt megsütjük (itt az a lényeg, hogy egy kicsit keményebbre süssük, mert a puding fogja megpuhítani, nagyon finom lágy lesz az egész).
Majd ha megsültek, meghűltek a lapok, akkor megtöltjük a kész vanília pudinggal.
Alufóliába csomagoljuk, és hagyjuk 5-6 órán át így, de lehet egy egész éjjel.
Nagyon finom, omlós süteményt kapunk.
És ha még turbózni szeretnénk, akkor jöhet egy kis házi csoki a tetejére, és tejfogyasztóknak tejszínhab!! (én régen  avval ettem :D )





2 megjegyzés: