2015. október 7., szerda

HÁZI LISZTES ZSÖMLÉCSKE (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)




Pár hete (lehet már 1-2 hónapja) posztoltam a Facebook oldalamon egy nagyon jó kis gyűjteményt, amiben házi lisztkeverékek vannak. Nagyon sokan kerestetek és írtatok nekem, hogy próbáltam e, vagy én készítettem e már sajátot. Nos a házi paleo sütilisztem után itt a gl mentes. Ez leginkább zsömle, kenyér készítésre alkalmas.

Nézzük a zsömle receptét.
Hozzávalók:
20 dkg házi liszt
2 gr utifűmaghéj
3,5 gr porlesztő
annyi folyadék hogy jó állagú masszát kapjunk. (kb 2 dl )

Elkészítés:
Az összes alapanyagot alaposan kidolgozzuk, hagyjuk kelni, majd az idő letelte után muffin formákba (nagyobb) tettem kis golyó alakba, megketem tetejét iciri olajjal, megszórtam lenmaggal majd 180 fokon légkeverésen megsütöttem kb 25 perc alatt.

Ropogós héjú, puha belű mini zsömiket kaptam.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése