2015. október 11., vasárnap

XIII. Szegedi gluténmentes családi nap - 2015.10.10.


Megrendezésre került Szegeden a 13. gluténmentes családi nap, melyre meghívott vendég voltam. Mivel a Flora Natura is részt vett a rendezvényen (ahol társszerkesztő vagyok) így náluk is segédkeztem.
Nagyon jó hangulatú esemény volt, és nagyon sok emberkével tudtunk beszélni - tanácsot adni nekik.
A kerekasztalos beszélgetés úgy gondolom nagyon hasznos volt. Külsős ember bele láthatott dolgokba, akár a doktornő szemszögéből ( Dr. Lénárt Zsuzsanna - SZTE ÁOK I. sz. Belgyógyászati Klinikájáról.), vagy egy nagy létszámú gl mentes csoport vezetője meglátásából (Varga Endre - Gluténmentes konyha és lisztérzékeny hétköznapok), illetve az én (speciális gasztroblogger, tápl. tanácsadó, gl-tejérzékeny cukorbeteg,mogyoróallergiás , de legfőképp anya ) oldalamról.
Úgy gondolom ilyen rendezvényekre és ilyen beszélgetésekre egyre több lenne szükség, hisz sajnos még mindig sok  a tévhit, illetve hogy a megfelelő információk eljussanak az érintetteknek.
Én itt is szeretném megköszönni  a meghívást Beának (Pappné Berki Bea ), és remélem jövőre is találkozunk ;)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése