2019. március 21., csütörtök

VEGÁN BOLOGNAI (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)


Régóta szemeztem a vegán bolognaival.. igaz, nekem a paradicsom kilőve, de jött az alkalom, hogy az én drága Liza barátnmnek elkészíthetem.

Hozzávalók:
1 cs Mimen spagetti (ITT)
15 dkg vöröslencse
1 nagyobb sárgarépa reszelve
1 fej vöröshagyma
2 db paradicsompüré (2x140g)

oregánó
szárított petrezselyem
bazsalikom
Reszelt növényi sajt
1 ek olaj

Elkészítés:
A vöröslencsét átmossuk, majd beáztatjuk (nekem fél napig ázott).
A hagymát megpucoljuk, megmossuk, majd apróra vágjuk. Olajon megpirítjuk, majd sózzuk, hozzáadjuk a reszelt répát, majd jól összekeverjük, 5-10 percet együtt főzzük, majd hozzáadjuk a vöröslencsét, jól elkeverjük, majd a paradicsompürét, fűszerezzük, és hozzáadunk kb 4 dl vízet. Jól elkeverjü, majd készre főzzük.
Reszelt növényi sajttal tálaljuk.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése