2019. február 4., hétfő

SOMLÓI REVOLÚCIÓ - VEGÁN (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)



Hozzávalók:
Tészta:
20 dkg darált dió
5 ek édesítő (1:4)
5 dkg Naturbit barna rizsliszt (ITT)
2,5 dkg Naturbit köles liszt (ITT)
2,5 dkg tápióka keményítő
1,5 dkg útifűmaghéj őrlemény
1 cs sütőpor
kb 2 dl víz
Csokis réteg:
3 dl Schlagfix natúr növényi tejszín
10 dkg olvasztott vegán csokoládé
8 g útifűmaghéj őrlemény
+ édesítő - ha szükséges
Narancsos réteg:
15 dkg narancs lekvár
Fehér  csokis réteg:
3 dl Schlagfix natúr növényi tejszín
10 dkg olvasztott vegán fehér csokoládé (ITT)
8 g útifűmaghéj őrlemény
+ édesítő , ha szükséges
+ a tetejére olvasztott vegán csokoládé

Elkészítés:
A piskótához a diót az édesítővel együtt megpirítjuk (én a diót durvára daráltam).
Majd ezután a piskóta többi száraz alapanyagával együtt jól kikevertem, majd hozzáadtam a vizet. Majd ezt a masszát egy 20 centis torta formába tettem. 180 fokon kb 30 perc alatt megsütöttem.
A csokoládét felolvasztjuk, majd a tejszínt felverjük és a csokit és útifűmaghéjjat is belekeverjük, majd a meghűlt piskótára tesszük. Majd jön a narancslekvár. Majd a következő adag tejszínt is felverjük, a fehér csokit felolvasztjuk és belekeverjük a felvert habba az útifűmaghéj őrleménnyel együtt. Majd a narancs rétegre kenjük. Végül olvasztott csokival borítjuk, 4-5 órát hütőbe tesszük.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése