2015. június 30., kedd

CUKKINI SAJT, Zöldfűszeres sajt (PALEO)



Alapanyagok:
Ételallergia Abc

A Facebookon pillantottam meg ezt a receptet, és mivel már igencsak régóta nem fogyasztok sajtot..hmmm...nagyon megkívántam. Gondoltam kipróbálom, és nekem nagyon bejött. El fogom máskor is készíteni, de akkor már trükközgetek vele, bár egy picit így is átalakítottam az eredeti receptet. ( itt találjátok - katt - Én kicsi paleo konyhám)

Akkor nézzük az én változatom:
Hozzávalók:
1 db cukkini

1 ek citromlé
1 dl víz
2 púpos ek zselatin
Elkészítés:
A cukkinit megmossuk, megpucoljuk, és 1 dl vízben megfőzzük, majd leszűrjük, s az összes hozzávalóval együtt leturmixoljuk.
Majd egy folpackkal kibélelt tálkába tesszük, s betesszük a hűtőbe , hogy össze álljon.
Majd fogyasszuk.




A cukkini sajt után elkészült egy zöldfűszeres változat..



Videó formában:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése