2015. november 29., vasárnap

MESTER HAMBURGER (GLUTÉN,TEJ,CUKOR,SZÓJAMENTES)



Ismét hamburgert készítettem, de ezúttal azért, mert jövő héten tanácsadást tartunk, és mini hamburger lesz az egyik kóstolóm. Ezúttal a Mester kenyérlisztből készítettem, és mondhatom, nagyon nagyon  finom lett. Természetesen mini formában is elkészült, hisz a tanácsadáson "hambi falatokat" fognak kapni a kóstolni vágyok.

Hozzávalók (3 nagy és 3 mini)
30 dkg mester kenyérliszt

3 gr porélesztő
kb. 1,5 - 2 dl rizstej - Alpro
50 gr rizskrém - Alpro
30 gr olaj
1 db tojás

+ szezámmag a szóráshoz
+ 1 db tojás a kenéshez

Elkészítés:
Az összes alapanyagot alaposan kidolgozzuk, majd hagyjuk kelni egy órát.
Majd sütőpapíros tepsire ( a mini hambit én macaron sütőlapra tettem) 3 nagy és 3 pici golyót formálunk, majd sütőben (kb 20-30 fokon ) kelesztem még fél órát, majd lekenem felvert tojással, megszórom szezámmaggal és aranybarnára sütöm 180 fokon (a nagy zsemle kb 25 perc, a kicsi zsemle kb 18 perc alatt ).

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése