2015. december 1., kedd

MESTER MÉZESKALÁCS (GLUTÉN,TEJ,CUKOR,SZÓJAMENTES)

 
Minden évben készül nálam mézeskalács, ki nem hagynám a karácsonyi készületekből.. Bár idén olyan jól sikerült, hogy azt hiszem még egy adaggal kell majd sütnöm :D
Ezúttal Mester sütemény lisztet használtam hozzá, és nem csalódtam benne.. Imádom <3

Hozzávalók:
35 dkg mester süteményliszt
15 gr édesítő (ezt használtam)
20 dkg méz
1 dkg növényi margarin
2 db tojássárgája
2 gr sütőpor
mézeskalács fűszerkeverék
fahéj

+ 1 db tojássárgája a kenéshez
+ dió és mazsola a díszítéshez

Elkészítés:
Az összes alapanyagot alaposan összedolgozzuk, összegyúrjuk, majd hagyjuk pihenni egy órát a hűtőben.
Majd szilikon lapon (egy icirit megszórhatjuk liszttel) kinyújtjuk, szaggatjuk.
Megkenjük tojássárgájával, majd dióval és mazsolával díszítjük.
Kb 10-13 perc alatt megsütjük.

Én az egyik felét "natúr" sütöttem, a másikat kentem és díszítettem.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése