2015. december 31., csütörtök

MARSHMALLOW SÜTI (GLUTÉN,TOJÁSMENTES)


Egy recept , amit nagyon rég el szerettem volna készíteni. (Innen származik, de amúgy más helyeken is megtalálni)
Marcikám keresztszülei jöttek át, hát mondom valami tuti fincsi dolgot kellene készíteni.. Nem volt csalódás :D Igaz, én nem ehetem ezt, de tesztelve lett 3 ember által is.. Legközelebb úgy készítem, hogy házi csoki és cukormentes marshmallow :D

Nagyon egyszerű.... Én két tábla csokit tettem jénaiba, majd jöttek rá a pillecukik.. Majd be a sütőbe 200 fokra, ez kb 10 perc , majd felemeltem 250 re még 2-4 percig.. és kész.. kekszet is tálaltam hozzá nekik.. (természetesen gl mentes, hisz itthon csak mentes cuccaink vannak :D )
Próbáljátok ki, mert tényleg egyszerű és tuti siker :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése