2015. december 3., csütörtök

TOJÁSMENTES MESTER MÉZESKALÁCS (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)


Kérés jött, hogy készítsek tojásmentes mézeskalácsot.. És hát természetesen el is készítettem.. Nagyon finom lett, és a tavaly kapott "mézikarifát" is elkészítettem.. VÉGRE :D

Hozzávalók:
35 dkg Mester mézes sütiliszt
15 dkg Mester sütiliszt
15 dkg olvasztott növényi margarin
27 dkg méz
2,5 dkg édesítő (ezt használtam)
5 gr sütőpor
fajéj
mézeskalács fűszerkeverék - lucullus
szerecsendió

Elkészítés:
Az összes alapanyagot alaposan kidolgozzuk, majd kb 20percet pihentetjük.
Majd nyújtjuk, szaggatjuk , sütőpapíros tepsire tesszük és 10-12 perc alatt megsütjük.

Fel lehet dobni dekor dolgokkal (egyébként én leginkább mazsolával és dióval szoktam, de most a karifa miatt használtam dekort hozzá).









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése