2015. december 12., szombat

13. TEE Találkozó - Mikulás party - Budapest Tüzestál étterem - 2015.12.05


Ez a beszámoló most egy kicsit személyesebb lesz.. Azt is elárulom, hogy miért...
Nos, elérkezett az idei záró partynk a lányokkal. Nagyon nagyon készültünk rá. És amiért azt írtam, hogy személyesebb lesz kicsit a beszámoló, az azért, mert a helyszínt ezúttal az én drága testvérem biztosította a 7. kerületben lévő éttermében. Tamással (a bátyám) elég szoros kötelék van köztünk ( oké,oké,tudom,testvérek közt az van), de minket össze köt más is, hogy már csak mi vagyunk egymásnak - ha értitek mit akarok evvel mondani (nem mennék most bele a részletekbe <3 Nos, Tamás az az ember az életemben , akinek a véleménye a legjobban számít nekem. Ő folyamatosan ugye végig látta, azt ahogy én "beteg" lettem, illetve az ezzel járó dolgokat, és folyamatosan támogatott benne (ahogy az én drága férjem is). Na de itt jön a csavar, szóval már hónapokkal ezelőtt megbeszéltük, hogy legyen náluk tartva egy tanácsadás.. És hát eljött az ideje.. Ráadásul most még támogatókat is kaptunk, hisz termékeket is tudtunk ajándékba adni az érkezőknek, és videó is készült az eseményről, ami ismét felajánlás volt Rónai Pitzi személyében (jaj de imádom, annyira aranyos egy ember) Na akkor ez volt a bevezető :D :D
Én úgy gondolom , hogy szokásunkhoz híven kellő képen kitettünk magunkért ismét, és nagy nagy sikere volt a kóstolóknak is. És nem mellesleg olyan emberkék és kicsi emberkék (gyerekek) jöttek, akikkel folyamatos kapcsolatban vagyunk, és frankón feljöttek még vidékről is.. Erre a tanácsadásra kicsi Anna is eljött velem, és a gyerekekkel jól el tudták magukat foglalni a gyereksarokban ( Csillu, köszi a játékokat ;) ) amíg mi beszélgettünk a szülőkkel.
Egy szó, mint száz.. Nem is ragozom tovább.. Kicsi szívem boldog, úgy gondolom sikeres évet zártunk magunk mögött, most egy kicsit megpihenünk, az egyéni dolgainkat karácsonyig befejezzük. Aztán jövő évben újult erővel vetjük bele magunkat a munkába, hisz rengeteg tervünk van, most már körvonalazódnak a meghívások..Új év, új tervek...
És tudjátok, a csapat nem áll meg.. Következő állomásunk Kunszentmiklós..
Mert egészségből 5-ös ;) <3

Rövid kis videót itt láthattok:

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése