2016. szeptember 21., szerda

PROFITEROL - KAKAÓS (GLUTÉN,TEJ,CUKOR,SZÓJAMENTES)


Ismét készült nálam Nocarb profiterol, de ezúttal kakaós volt a tésztája. A recept szinte ugyanaz, mint amit már megosztottam veletek, de kiegészítettem a kakaóporral és egy kis vízzel.
Ugyanúgy vanília krém készült bele. A képen azért látjátok karamell színűnek, mert kókuszvirág cukorral készült (a recept leírásban az eredeti változatot hagytam, és csak mellékesre írtam be), mivel a paleo központba vittem kóstolónak, és Réka illetve Lia kókuszvirágcukrot szokott használni saját maguk részére (tudjátok sokan nem bírják az édesítőket).


Hozzávalók (20 db)
12,5 dkg nocarb rost sütőmix
2,5 dl víz
2,5 dl kókuszolaj / olaj
4 db tojás
1 ek édesítő (1:5) ( kb 5-6 ek kókuszvirágcukor)
1 ek holland kakaópor
- szükség szerint adjunk hozzá 2-3 ek vízet
Krém:
0,2 dl kókusztej
vanília aroma
2 db tojássárgája
ízlés szerint édesítő (kókuszvirágcukor)
konjakliszt
nem paleo diétázók használjanak vanília pudingport

Elkészítés:
Egy lábasba a vizet, olajat és édesítőt felforraljuk, majd belekeverjük a nocarb rost mixet.
Majd ha kissé meghűlt, akkor turmixba tesszük, hozzáadjuk a tojásokat és jó alaposan összeturmixoljuk.
Majd sütőpapíros tepsire golyókat formázunk, és 180 fokra előmelegített sütőben kb 11-14 perc alatt megsütjük.
A krémhez a hozzávalókból sűrű krémet főzünk, majd ha meghűlt, akkor egy nyomózsákba tesszük, annak a száját belenyomjuk a profiterolba és megtöltjük.
Csokiszósszal tálaljuk.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése