2016. december 17., szombat

NUTRI BEJGLI 2. (GLUTÉN,TEJ,CUKOR,SZÓJAMENTES)


Hozzávalók:
47 dkg Nutri free mix per pane
5 dkg Nutri free mix per Dolci
2 dkg édesítő
2 db tojás
12,5 dkg növényi margarin
12,5 dkg zsír (sertés)
2 dl kókusztej - Alpro
1 cs porélesztő

+ töltelék
  ( almás - diós - 4 db alma, ízlés szerint édesítő és kb 25-30 dkg darált dió )
  ( Meggyes - mákos - 15 - 20 dkg meggybefőtt - édesítő ízlés szerint - kb 15-20 dkg mák + egy -két ek kókusztej - amennyit felvesz a töltelék)
+ 2 db tojássárgája a kenéshez

Elkészítés:
Az összes alapanyagot jó alaposan kidolgoztam, majd hagytam meleg helyen kelni egy órát.
Majd 4 részre osztottam, lisztezett lapon kinyújtotta adagonként, megkentem töltelékkel, majd sütőpapíros tepsire tettem.
Letakartam, majd hagytam egy órát pihenni őket.
Majd megkentem tojássárgájával, megszurkáltam kis villával, és 180 fokra előmelegített sütőben 20-30 perc alatt légkeverésen megsütöttem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése