2016. június 8., szerda

KAKAÓS-KÓKUSZOS PISKÓTA (GLUTÉN,TEJ,TOJÁS,CUKOR,SZÓJAMENTES)



Ebből az adagból, sok lesz.. Szó szerint.. :D Én ezt tanácsadásra készítettem sok sok apró kicsi gyereknek :D

Hozzávalók:
50 dkg Mester süteményliszt
9 dkg Mester kókusz reszelék
2,5 dkg mester kakaópor
2,5 dl olaj
7,5 dl víz
1,5 cs sütőpor
6 dkg édesítő (1:4)

Elkészítés:
A hozzávalókat jó alaposan kikeverjük , majd szilikon formába öntjük (nekem 2 db formába ment), majd 180 fokos sütőben kb. 20 -25 perc alatt megsütjük.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Mona!

    Ez működik vajon naturbit alfa mix liszttel?
    Nagyon guszta:)
    Holnap kell sütnöm tortalapot, erre gondoltam.
    Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen!! Más liszttel én még nem próbáltam, de szerintem sütiliszttel érdemes ezt próbálni!

      Törlés